lördag 21 november 2009

BUSFRÖN

Jag har egentligen massor att skriva om de senaste veckornas händelser, men jag pallar inte riktigt... Just nu vill jag bara tala om att jag har VÄRLDENS ROLIGASTE HUNDAR!! :)

Ha ha, jisses vad dom två små fröna kan få mig att skratta! Blev nyss överfallen då jag låg i sängen och försökte läsa, och vi tokbusade en lång stund. Prinsessorna var helt galna och jag bara gapskrattade så jag fick kramp i magen. UNDERBART!

Bild från dagens Bullstofta-promenad.
Sötaste i hela världen, eller finaste i hela världen??!
Hmm, svår fråga det där... ;)

3 kommentarer:

  1. Sötaste och finaste i världen.
    Jag har inte haft ork för bloggeri, vare sig skriva eller följa.
    Lusten börjar vakna igen.
    Sonen har flyttat hemifrån och det känns förfärligt.
    Jag har liksom tappat orken. Men den kommer tillbaka.
    Kram
    Viktoria

    SvaraRadera
  2. louis vuitton handbags
    brash abridged the bulk of international, but aswell makes the Louis vuitton bags
    absolute adapted from acclimatized brands, even louis vuitton
    to match, can not bristles the lv"
    out of the actualization.

    SvaraRadera
  3. A aberration of the aboriginal Coco Chanel backpack is the tweed chanel watches
    . Chanel adapted her Chanel bags
    in February 1955, there were exact copies of the aboriginal advised Chanel bag
    .


    The Breitling Watches
    developed has an operational aeronautics computer. Different styles of Navitimer Watches
    are aswell accessible in the market. Navitimer World
    is accepted for its outstanding durability. The Montbrillant Datora
    are fabricated with the aspect of perfection.

    SvaraRadera