lördag 7 november 2009

Ett ord: HUMOR!!

Var och såg Elin Sigvardsson igår kväll, såååååå bra hon är! Älskar verkligen musiken, och hon är cool och ödmjukt söt på samma gång :) Det var första gången jag var på Babel, kanonmysigt ställe ju! Hoppas att man får chans att gå på fler koncerter där.

Lite nannig i ögat när klockan ringde imorse minsann... Och efter drygt 10 timmars jobb kände jag mig som vanligt trött, sliten och ensam (eftersom hundarna som vanligt är bortlämnade på "kollo" hos mamma och pappa när jag jobbar helg). Bestämde mig för att hyra en film, men den började flimra som tusan efter ca 15 minuter... Och sen började bilden hoppa också... Och bli omvartannat ljus och sen mörk... Efter att ha genomlidit typ halva filmen på det här viset dog den helt! *GRRRR* Blir man arg eller blir man ARG??

Men men, jag är på gott humör igen nu :) Hittade nämligen DEN HÄR nyss:



FAN VAD JAG ÄLSKAR PERSONER SOM INTE TAR SIG SJÄLVA PÅ SÅ HIMLA STORT ALLVAR!!

Sjukt rolig alltså, jag bara sitter här och ler :) *deeply in löööve with Robbie Rabbit* Sötaste ever! Tätt följd av de sjungande salladshuvudena och grodorna, LOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar