fredag 18 september 2009

ÄNTLIGEN en bra dag! :)

Jag har haft en riktig toppendag idag, believe it or not, he he! Har varit ledig från jobb, så jag började med en välbehövlig sovmorgon. Efter frukost åkte jag och prinsessorna till Bokskogen och gick "milen". Jag ÄLSKAR att vara ledig på vardagar, vi mötte knappt en kotte på hela vägen trots helt UNDERBART väder! :) Det var riktigt härligt. När vi kom hem lagade jag mat, badade hundarna och städade. Kände mig sjukt nöjd med mig själv efter det faktiskt.

Och jag fick min belöning minsann! Det kom nämligen ett litet paket med posten, från CDON. De har skickat Lars Winnerbäcks nya skiva till mig, 3 dagar innan officiell release!!! *WOHOOOO* Jag som har gått och räknat dagarna och så plötsligt bara låg den där på hallgolvet, "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" :) Jag skriver mer om den nån annan dag, vill lyssna lite till först. Men no surprise, den är BRAAA!!

Som grädde på moset har det ju dessutom precis varit "the tv-kväll of the week" :) Först var världens bästa Johan Boding med i "Doobidoo", och sen sjöng älskade Lasse för mig i "Skavlan". Japp, idag är jag en LYCKLIG människa! :)

Imorgon är det dags för agilitytävling i Trelleborg, och på söndag i Höör. Lite blandade känslor :S Jag älskar att tävla agility (speciellt eftersom det verkar skulla bli fint väder också), men jag vet inte om jag orkar bli besviken en gång till... Vi får se, håll tummarna!

Det pågår Agility-VM nere i Österrike den här helgen, och jag önskar så att jag kunnat vara där och titta och heja :( Mina klubbkompisar Mette&Tux och Martina&Troya&Csilla är med i år, snacka om att man är stolt! Skickar ett helt gäng lyckosparkar till er!! Individuella loppen börjar imorgon, det lär bli förfärligt spännande. Idag har det varit laglopp, om jag förstått rätt så ligger Sveriges small-lag 6:a inför finalen och medium-laget 7:a, heja heja! Bästa Tjabo sänder live-film därifrån via AGIF´s sida, men eftersom jag har seg dator och segt bredband så funka det inte för mig... :/ Har försökt kolla men man blir bara frustrerad! Jag får liksom se en stillbild på en sheltie som kör, sen tar den 2 galoppsprång, stillbild igen, en pudel på banan, stillbild, pudeln hoppar ett hinder, stillbild, en jack russel, stillbild, tar 3 galoppsprång, stillbild på en annan sheltie...

Nej, nu kanske man ska gå och bädda ner sig så man är pigg och vaken tills tävlingen imorgon... Natti!

2 kommentarer:

  1. These louis vuitton handbags
    are connected abiding. You will acquire to blot your money already for purchasing these Louis vuitton bags
    . You can accrue on abacus added louis vuitton
    , accouterment you added actualization and fashionably brash lv"

    SvaraRadera
  2. Coach handbags
    have been one of the most popular items for a woman to shop for but at a great price and this is where Coach Ergo
    fits the bill. There are also many Coach Wristlet
    stores around the country. You want to search online to see if there is a Coach Gallery
    store there.
    Before buying lida
    , you will have to consult with your doctor first. Ephedra was acclimated by lots of accepted lida daidaihua
    aback in the day. daidaihua
    is based on ancient Chinese formula. The lida slimming
    stick to the basic theme. slimming capsule
    is purely natural as it is made from plants no acids. slimming capsules
    burns our fat naturally.

    SvaraRadera