måndag 12 oktober 2009

Having a Johnny-moment... :)

Jag mår skitkonstigt idag, eller har i alla fall gjort sen jag kom hem ifrån jobb. Jag är omvartannat skittrött och alldelles tom, superpigg och full av inspiration, jätteledsen och nära att börja gråta, glad och tillfreds med det mesta, och olyckligt kär i ingen alls... :S

Jag saknar dessutom mina sheltieflickor så jag håller på att bli tokig, och på TV:n är det bara skit. Så det slutade med att jag surfade in på youtube och tillbringade en stund med Johnny :) Bara så ni vet, John Rzeznik är enligt mig den absolut attraktivaste man som någonsin rockat på denna jord!! Eller nja, det finns väl några stycken som slåss om förstaplatsen på min lista, men John ligger ofta bra till i alla fall...

...kanske bla för att han en gång höll mig i handen!! *ler så det gör ont i kinderna*






"Sympathy"



Stranger than your sympathy
And this is my apology
I´m killing myself from the inside out
And now my fears have pushed you out

And I wished for things that I don't need
And what I chase won't set me free
And I get scared
but I'm not crawling on my knees
Oh yeah, everything's all wrong , yeah
Everything's all wrong, yeah
Who the hell did I think I was?

And stranger than your sympathy
I take these things so I don't feel
I´m killing myself from the inside out
And now my head's been filled with doubt

And it's hard to lead the life you choose
When all your luck's run out on you
But you can't see
when all your dreams are coming true
Oh yeah, it's easy to forget, yeah
And you choke on the regrets, yeah
Who the hell did I think I was?

And stranger than your sympathy
And all these thoughts you stole from me
And I'm not sure where I belong
Nowhere's home and I'm all wrong

And I wasn't all the things
I tried to make believe I was
And I wouldn't be the one
To kneel before the dreams I wanted
And all the talking, and all the lies
were all the empty things disguised as me

Stranger than your sympathy
Stranger than your sympathy

4 kommentarer:

  1. Näääääääää och jag har stått längst fram på Hultsfred. Däremot sångarna i Incubus och Alter Bridge, där finns något att bita i ;)

    SvaraRadera
  2. Ja ok då Susanne, han hade "a bad year" -99 :S (Var inte där själv men har sett film...) Han har fula tatueringar också, men han är ÄNDÅ väldigt väldigt nära perfekt! :)

    Alter bridge, yepp he is HOT! (Googlade precis, när ska du se dem igen?! *smile*) Men Incubus??? Ärligt, han ser ju ut som en tanig pojkspoling. Fast musiken är ok. Min enda cd blev dock stulen när jag hade inbrott i bilen... :/

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på hundarna

    (blogwalkin´)

    SvaraRadera