lördag 25 april 2009

Laila är snällast i hela väääääärlden!!!

Ja jag vet att det är snortidigt, men jag måste ändå bara få skriva att Laila just nu är min favoritperson i hela världen :) Inatt, strax efter kl.01, ringde min mobil. Det var partaj i andra änden, och gulligaste Laila lät mig vara med på ett hörn och lyssna på en låt! Jag kunde inte urskilja ett enda ord *LOL* men det lät himla bra!! Jag blev i alla fall alldelles lycklig och varm i hjärtat :)

När samtalet avslutades ville jag bara hoppa in i luren och på så sätt försöka transportera mig själv till Gävle... Åååh vad jag längtar tills jag själv får möjlighet att se 5th Sonic Brigade live... Just när jag skulle börja tycka lite synd om mig själv igen, ringde mobilen EN GÅNG TILL! Jag fick höra "The whooo song" också *glad* Jag låg och diggade som tusan i sängen, den är bara såååå cool!

Laila, nästa gång vi ses kommer jag att pussa ihjäl dig!!

Nej, nu måste jag snart pipa iväg till jobb...

1 kommentar:

  1. Äsch! Vem skulle jag annars ringa mitt i natten?
    Jag väntar tills vi ses så att jag får en massa pussar! ;-)

    SvaraRadera