fredag 28 augusti 2009

Billie the vision and the dancers, Pildammsparken!

Hade värsta mysiga helgen för ett tag sedan när bästa Linda kom på besök fredag-lördag! :) Ses aaaaalldelles för sällan numera... Vi började med godis, grönsaksstix, film och skitsnack på fredagskvällen. På lördagen blev det kanonväder, så vi åkte ner till Klagshamn där vi solade, badade, läste, slappade och kollade in vindsurfarna. Och på kvällen var det dags för Linda och Jennie att lära känna mina älsklingar :) Billie the vision and the dancers spelade nämligen i Pildammsparken, så vi fixade lite käk (kycklingsallad, melon och såklart den obligatoriska kladdkakan!) och åkte dit lite tidigare för att pick-nicka. Susanne + kompis mötte också upp där, och sen träffade jag Eva efteråt också, lyrisk som bara den! *hi hi*

Vad kan jag säga, dom ÄR underbara!! Man ler liksom så fort de bara dyker upp på scenen. Som Jennie uttryckte det: "Ha ha, dom ser ju ut som små seriefigurer" :) Japp, jag älskar Billiesarna. Så underbara personligheter, och musiken påminner verkligen inte om något annat jag hört. Oftast svängig och glad, men flera av texterna är faktiskt extremt mörka. Och andra är helt galna! :) Jag vet att jag tjatat mycket om detta band tidigare i bloggen, så jag ska faktiskt sluta nu. Ni får ett klipp och lite bilder bara. Puss!

Kolla bara här så TOKGLAD man blir!!
Billie the vision and the dancers "Groovy", Pildammsparken:
http://www.youtube.com/watch?v=D8wTzJYN1_g







10 kommentarer:

  1. De är helt underbara och det var ett superdygn i Malmö. Vi ses snart, om bara några timmar.

    SvaraRadera
  2. Photographers got a attempt of a being allurement with one lv
    , this looked rather antic as anybody knows these louis vuitton
    are actual expensive,you apperceive abundant about purses and louis vuitton handbags
    to apperceive if you accept somehow or addition gotten a authority of an aboriginal louis vuitton bags
    , even the awakening replica louis vuitton handbags
    or those lv handbag

    SvaraRadera