torsdag 19 mars 2009

Puderfinger???

Det gick ganska bra att jobba idag faktiskt! Allt tar lite längre tid bara när man ska försöka vara duktig och tänka på att göra alla rörelser så korrekt som möjligt (med betoning på "som möjligt"... Många saker går inte att göra på ett ergonomiskt bra sätt pga utrymmesbrist, och andra saker går helt enkelt inte att göra på ett ergonomiskt bra sätt punkt.) Är glad i alla fall, för det betyder att jag kanske klarar av att tävla på lördag *jippey* Jag vill, jag vill, jag vill!! Fast om jag skulle råka bli invalid igen så har Susanne lovat att springa med Glittra, tror nog att jag kan lura på henne Sot också! ;)

Besöket hos sjukgymnasten idag gick också bra. Gjorde bara liiite ont när hon misshandlade mig den här gången, och jag har fått 3 nya övningar att pyssla med (som jag helst ska göra, ungefär sådär på en höft, TIOTUSEN gånger per dag!! Hmm.)

Jag fastnade för den här låten igår, spelades i slutscenen av "Grey´s Anatomy":
http://www.youtube.com/watch?v=ACzCc5Ye8uQ

Himla bra tycker jag, men vem har nånsin hört talas om "Powderfinger"?! Anyone?? Ska definitivt detektivarbeta lite på den fronten tror jag, men inte just nu. Måste sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar