måndag 9 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit blogg-utmanad av Laila. Tydligen går utmaningen ut på att man ur den 6:e mappen ska ta den 6:e bilden och publicera på sin blogg. Himlarns...

Nu måste jag alltså än en gång erkänna exakt hur puckat trög jag är... Har nämligen inte en aning om hur man får in sina bilder i olika mappar... :S Snälla Andy som hjälpte mig att "städa upp lite" i datorn för ett tag sedan (när jag fick småpanik och trodde att min dator redan var "full") har i alla fall sett till att jag nu åtminstone har alla mina foton i 2 olika mappar (alla gamla foton sparade han på en hårddisk som jag inte ens visste att jag hade, LOL! Vad sjutton är "D" liksom?! Vojne, vojne...)

Ja, så jag tänkte lösa den här utmaningen genom att visa er bild nr 1 ur första mappen och bild nr 2 ur andra mappen istället. OK?!



En väldigt dålig bild föreställande Bon Jovi, tagen på en koncert på Jylland i somras. Gubbarna kan i alla fall fortfarande rocka! :)




Prinsessorna myser i mattes säng. Sot-skrot är fortfarande bäbis, söt! :)



Nu ska man tydligen utmana 6 nya personer är det tänkt, hmm. Tror jag väntar en stund med det *tråkmåns* Jag är för ny på det här, har inte så många bloggar jag läser ännu. I alla fall inte några som inte redan fått utmaningen.

1 kommentar:

  1. Lillskrutt!
    Jag tycker att det var smart att ta det första ur dina två (!!!?) mappar! Du är ju för go'!
    Dessutom visar fotona dina stora intressen; musik & dina prinsessor!
    Puss!

    SvaraRadera