torsdag 12 augusti 2010

Agilitytävling i Oskarshamn 29-30/5

Jag hade tänkt spara pengar genom att sova i bilen (gjorde ju det förra året), men mamma övertalade mig om att hon skulle hänga med och att vi skulle lyxa till det och bo på hotell istället. Skööönt! :) Man kan vara värd det ibland faktiskt.

Lite blandade resultat blev det. Glittra hamnade precis utanför pinnplats igen i flera lopp *suck* Jag sabbade nått lopp för Sot genom att tänka "jag hinner inte" och göra någon nödlösning istället som inte blev bra *dubbelsuck* Jag FÅR inte tänka så, det är för bövelen bara att SPRINGA!! Sot lyckades knipa en sm-pinne i alla fall, och var hiskeligt nära ett bra lopp i allra sista klassen då hon plötsligt rusade rakt förbi långhoppet som var typ sista hindret?! Fattade ingenting, hon tog liksom sats... och rusade 5 cm rakt bredvid! Knäpphund, så lurad jag blev.

Lite lång och dyr resa för en enda pinne, men det är i alla fall alltid mysigt att tävla i Oskarshamn :) Mysiga promenixer i skogen blev det, och så Eurovision på hotellet på kvällen. Nice! Det enda som var liiiite retligt var att Noice Forever spelade i Visby på lördagskvällen. Så nära men ändå så långt borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar