torsdag 12 augusti 2010

Noice Forever i Kristianstad 15/5

Åh, det var sååååååå nära att jag hoppade över den här spelningen! Var trött och blöt och kall och frusen efter en hel dags agilitytävlande i regniga Falkenberg... Hade krupit ner under täcket och sovit en stund, och när jag vaknade kände jag att jag verkligen bara ville ligga kvar där ända tills det blev morgon. Men efter att jag sparkat lite på både mig själv och systeryster begav vi oss iväg ändå. Hur ofta får man liksom chansen att rocka till lite goa Noice-låtar i skåne liksom? Typ aldrig, så det går ju inte att missa!

Vi var på plats waaaay to early som vanligt, men fick snackat lite med grabbarna i alla fall :) Stackars Marcus var förkyld. Sen drog de iväg en stund, och jag höll på att ångra mig igen där jag satt och höll på att växelvis somna eller dö av tristess bland alla partande tonåringar... Lååång väntan till typ 01.30 eller nått, men som alltid värt det till slut! :)

Det är märkligt, jag har sett Noice live hur många gånger som helst (ärligt talat, HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST!) men man blir alltid lika glad! :D Väldigt nöjd med att jag släpade mig dit trots allt, jag ÄLSKAR verkligen Noice-låtarna! Ganska mycket publik var det också och bra drag, skoj!





Den mindre ösiga men mest känslosamma låten. Jag gillade den här hesa versionen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar